Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2018

Καλώς Ήρθατε στο Δημοτικό!

Καλώς ορίσατε στο ιστολόγιο της τάξης μας!
Από αυτή τη σελίδα, αγαπητοί γονείς της Α΄ τάξης, θα μπορείτε να ρίχνετε μια ματιά στις δραστηριότητές μας εντός κι εκτός τάξης, να ακούτε το βουητό 17 ζωντανών και πολύ δραστήριων ζουζουνιών που αναζητούν νέες εμπειρίες, να  μυρίζετε τον φρέσκο αέρα της γνώσης και να ακολουθείτε τα παιδάκια σας διακριτικά καθώς θα ανεβαίνουν ένα ένα τα σκαλιά της εκπαίδευσης.
Κατανοώ ότι μου εμπιστεύεστε ό,τι πολυτιμότερο έχετε στον κόσμο. Να σας διαβεβαιώσω ότι τόσο εγώ όσο κι όλη η σχολική κοινότητα του 16ου θα έχουμε τα παιδιά σας σαν τα μάτια μας. Νικήστε το δικό σας άγχος και όλα θα πάνε καλά.
Μαθητούδια του 16ου Δημοτικού Σχολείου, η  αίθουσά μας καθαρίστηκε κι έβαλε τα καλά της για να σας υποδεχτεί.  
Τα πιο πολύτιμα όμως στολίδια της θα είστε εσείς γιατί εσείς θα της δώσετε ζωή και μουσικές και τραγούδια και χρώματα.
Ελπίζω να σας αρέσει να ακούτε παραμύθια. Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ να τα διαβάζω κι ένα από τα αγαπημένα μου είναι το επόμενο. Ζητήστε από έναν μεγαλύτερο να σας διαβάσει την ιστορία του μικρού Τσέστερ που δεν ήθελε να πάει σχολείο, πατώντας κλικ στην εικόνα.
https://nipiagogosnotes.blogspot.com/2015/09/blog-post_12.html