Κι όμως υπάρχει και γιορτάζεται στις 15 του Σεπτέμβρη.
Με αφορμή το βιβλίο του Peter Reynolds που διαβάσαμε την Παρασκευή και μας δίδαξε πως δεν υπάρχει"δεν μπορώ" , τα μαθητούδια μου έφτιαξαν σήμερα τη δική τους τελεία. Ως εδώ τίποτα ασυνήθιστο. Με το εργαλείο όμως quiver η ζωγραφιά τους έγινε τρισδιάστατη. Κι άρχισε να κινείται και να περιστρέφεται. Στοματάκια ανοικτά και μάτια που λάμπουν από θαυμασμό κι η δασκάλα έτσι απλά μεταμορφώνεται σε μάγισσα που κάνει μαγικά!!!
Στην ελληνική μετάφραση το κορίτσι ονομάζεται Λία.
Στα Μαθηματικά ξεκινήσαμε το βιβλίο και κάναμε την πρώτη ενότητα!
Ας βοηθήσουμε την Τολμηρή να βρει τους φίλους της! Κλικ στην εικόνα και παίζουμε!
Στην τάξη μας δεν υπάρχουν αριστερόχειρες. Οπότε δεξιά είναι το χέρι με το οποίο γράφουμε ή κάνουμε τον σταυρό μας. Αυτό το παράδειγμα χρησιμοποιήσαμε για τη διάκριση δεξιού-αριστερού που είναι πιο δύσκολη από τις άλλες.
Με αφορμή το βιβλίο του Peter Reynolds που διαβάσαμε την Παρασκευή και μας δίδαξε πως δεν υπάρχει
Επειδή δεν πρόλαβαν όλα τα παιδιά να δουν την τελεία τους να "ζωντανεύει", θα συνεχίσουμε κι αύριο οπότε θα υπάρχουν οι φωτογραφίες από όλες τις τέλειες τελείες!
Στο you tube υπάρχει το παραμύθι αλλά στα Αγγλικά. Πρόταση αξιοποίησής του: Με τον ήχο χαμηλωμένο ζητήστε του να σας περιγράψει τι γίνεται. Το βιντεάκι θα διευκολύνει να θυμηθεί την ιστορία. Με τον τρόπο αυτό καλλιεργούμε τον προφορικό λόγο (έκφραση, λεξιλόγιο). Στην ελληνική μετάφραση το κορίτσι ονομάζεται Λία.
Κατά τα άλλα με ένα παιχνίδι έγινε επανάληψη στα ονόματα των μαθητών γιατί δεν τα θυμούνται όλοι όλα και συνεχίσαμε την αναγνώριση της φωνής ο,η με καρτέλες αρσενικών και θηλυκών ουσιαστικών αυτή τη φορά.
Ας βοηθήσουμε την Τολμηρή να βρει τους φίλους της! Κλικ στην εικόνα και παίζουμε!
Στην τάξη μας δεν υπάρχουν αριστερόχειρες. Οπότε δεξιά είναι το χέρι με το οποίο γράφουμε ή κάνουμε τον σταυρό μας. Αυτό το παράδειγμα χρησιμοποιήσαμε για τη διάκριση δεξιού-αριστερού που είναι πιο δύσκολη από τις άλλες.